Domov   /   Blog   /   Kontakt

Jaroslav Benda

Pomáhám vám vybudovat ziskové online podnikání bez tajemství a zastaralých strategií

SOCIÁLNÍ MÉDIA   /   ONLINE PODNIKÁNÍ   /   OSOBNÍ ZNAČKA

Každý den vidím, jak lidé zveřejňují příspěvky na sociálních sítích, aniž by věděli, kdo je jejich ideální zákazník. Proto jsem připravil těchto 10 otázek k zjištění vašeho ideálního zákazníka.

To je obrovská chyba.

Realita je taková , že byste mohli mít nejlepší produkt na světě, ale pokud se ho snažíte prodat nesprávné osobě, neprodáte vůbec nic .

Proto je TAK důležité pochopit, kdo je váš ideální zákazník.

Ale jak přesně zjistíte, kdo to je?

V tomto článku se dozvíte:

🎯 Jak objevit a porozumět svému ideálnímu zákazníkovi.
🎯 Kde se scházejí, abyste přesně věděli, kde a kam byste měli svůj obsah zveřejňovat.
🎯 S jakými problémy se potýkají, abyste věděli, jaký obsah zveřejnit a jaký obsah je zaujme, aby chtěli vědět více a nakoupili od vás.

Na konci tohoto školení budete na cestě k přilákání správných zákazníků, kteří u vás nakoupí a rychlejšímu zvýšení prodejů ve vaší firmě.

Pojďme rovnou k věci!

S těmito 10 otázkami jsem objevil svého ideálního zákazníka

Je to můj jednoduchý proces s 10 otázkami, který vás přiblíží k pochopení vašeho ideálního zákazníka, který vám nekonečně usnadní vše, co ve vašem podnikání děláte.

Proč potřebujete znát a chápat svého ideálního zákazníka

Tady je něco, co jsem první 4 roky ve svém podnikání ignoroval…

Marketing a prodej nemá absolutně nic společného s tím, CO prodáváte.

Má to všechno společného s tím, komu prodáváte. Nezáleží na tom, CO prodáváte, ale na KOMU to prodáváte!

Když jsem začínal s podnikáním, nevěnoval jsem tomu tak velkou pozornost, což mě stálo velmi mnoho úsilí a času

V roce, kdy jsem to konečně vzal vážně, se všechno velice rapidně změnilo.

A proto to učím téměř na všech svých kurzech.

Nepřestávejte, dokud nebudete vědět, kdo je váš ideální zákazník

Proč si tedy více lidí nenajde čas na to, aby zjistili, kdo je jejich ideální zákazník?

No, není to tak zábavné jako dělat selfie a dělat Tik Toks.

Promiňte, ale podnikání nevybudujete tím, že budete zveřejňovat hezké obrázky a dělat TikToks.

Jste majitelem firmy a nevyhýbáte se aktivitě jen proto, že vás nebaví .

A kdo říká, že to nemůže být zábava?

Rád se u toho bavím, když procházím cvičením a otázkami, které jsem vytvořil v rámci bezplatného pracovního listu, který vám dávám k tomuto článku ZDARMA.

Musíte vědět, KDO je vaše cílová skupina, abyste věděli, CO zveřejnit, co jim poslouží, aby si toho všimli a nakoupili od vás.

Každá část vašeho prodejního procesu se zlepší, když si ujasníte, KDO je váš ideální zákazník.

Snadno poznáte :

📌Jaké blogy, videa, magnety pro potenciální zákazníky, příspěvky na sociálních sítích atd. byste měli vytvořit, abyste přilákali ty SPRÁVNÉ lidi, kteří se promění v potenciální zákazníky a prodeje

📌Jaké e-maily psát svým lidem

📌Pokud děláte placenou reklamu, budete vědět, kde inzerovat a jak upoutat jejich pozornost

📌Které produkty nebo služby můžete začlenit do svého podnikání, protože se jedná o produkt nebo službu, které váš potenciální zákazník skutečně POTŘEBUJE

A seznam pokračuje….

Příklad ideálního zákazníka

Použijme příklad dvou různých avatarů.

Avatar#1 je nová maminka.

Avatar#2 je pracující profesionál.

Potřeby a přání nové maminky jsou velmi odlišné od pracujících profesionálů.

Zde jsou některé rozdíly :

  • Auto, které řídí
  • Knihy, které čtou
  • Hudbu, kterou poslouchají
  • Platforma sociálních médií, kterou používají
  • Skupiny na Facebooku, ke kterým se připojují
  • Věci, které dělají pro zábavu

Nemůžete obsluhovat oba tyto avatary pomocí stejných zpráv nebo produktů a služeb.

Jistě, mohou existovat produkty, které mohou být přínosem pro oba, ale rozdíl bude v tom, jak budete mluvit s každým z těchto avatarů.

Pokud s oběma budete mluvit stejným způsobem…pravděpodobně budou zmateni a vaše zprávy jim nic neřeknou.

Více se o tom dozvíte, když si uděláte čas a do hloubky odhalíte svého ideálního zákazníka.

Kde začít při definování ideálního zákazníka

Můj 10 Otázkový list a cvičení jsou skvělým místem, kde začít.

Je to osvědčený proces, kterým procházím, abych si ujasnil, kdo je můj ideální zákazník, a tuto činnost dělám každý rok, protože jak moje podnikání roste a vyvíjí se, tak stejně i můj avatar zákazníka.

To bude i váš případ, takže vám to doporučuji dělat každý rok, nebo i častěji.

Toto cvičení učím téměř na každém ze svých kurzů…je to důležité pro dlouhodobý úspěch vašeho podnikání.

Dobrou zprávou je, že poté, co si vytvoříte svého prvního ideálního zákazníka, bude zbytek procházka růžovým sadem.

Pracovní list 10 otázek k zjištění vašeho ideálního zákazníka si můžete ZDARMA stáhnout kliknutím na žluté tlačítko níže 👇

10 otázek k zjištění vašeho ideálního zákazníka

Závěrem

Odpověď na každou vaši otázku, kterou kdy ve svém podnikání budete mít, leží ve vaší cílové skupině.

Vše od:

✓Jaké příspěvky na sociálních sítích

✓Co zveřejňovat na sociálních sítích

✓O čem dělat videa nebo živáky na Facebooku

✓Jaký druh koučovacího programu nebo produktu byste měli vytvořit a prodat

✓Jak sdílet své produkty, aby se lidé o výhody zajímali

Takže začněte s mým pracovním listem a postupujte otázkou za otázkou a přemýšlejte nad tím.

Nesoustřeďte se na to, aby to bylo napoprvé dokonalé, soustřeďte se jen na to, abyste to udělali. Jasnost vzejde z akce, takže s touto činností neotálejte.

To je mých 10 otázek k zjištění vašeho ideálního zákazníka

Další články

8 nápadů na příspěvky, jak přilákat více zákazníků

Takže se snažíte propagovat svou firmu online pomocí marketingu na sociálních sítích, ale nejste si jisti, co zveřejnit, abyste získali zapojení, potenciální zákazníky a prodej? Proto tu mám 8 nápadů na příspěvky, jak přilákat více zákazníků a prodejů pro...

číst více

Jak napsat příspěvek na blog pro MLM

Napsat příspěvek na blog MLM, pro váš byznys může být obtížný úkol. Je důležité si uvědomit, že lidé navštěvují vaše stránky například za účelem získání informací o tom, jak mohou začít s vlastním podnikáním a proměnit ho v lukrativní kariéru. (Jak napsat příspěvek na...

číst více