Domov   /   Blog   /   Kontakt

Jaroslav Benda

Pomáhám vám vybudovat ziskové online podnikání bez tajemství a zastaralých strategií

SOCIÁLNÍ MÉDIA   /   ONLINE PODNIKÁNÍ   /   OSOBNÍ ZNAČKA

Stává se vám, že se zaseknete ve snaze přijít se skvělými nápady na obsah pro příspěvky nebo obsah na sociálních sítích ? Nápady na obsah pro sociální média

Zejména obsah, který přitahuje ty správné lidi, kteří chtějí koupit vaše věci?

Pokud jste tento problém měli také, máte štěstí, protože  se s vámi podělím o velmi jednoduchý a účinný způsob, jak najít skvělý obsah , který je dokonale sestaven přilákat dokonalé potenciální nové kupce!

Jak najít nápady na obsah pro sociální média, které přitahují ty nejlepší zákazníky

Tento týden, protože mluvíme o vytváření obsahu na sociálních sítích, který upoutá pozornost lidí, budete muset vědět, jak se do těchto konverzací správně zapojit, abyste je získali jako zákazníky.

Vytvořil jsem 3dílnou sérii zpráv nazvanou My Social Media Scripts That Convert a pomůže vám přesně vědět, co říci, abyste zahájili konverzace na sociálních sítích, abyste nahlédli do zájmu vašich potenciálních zákazníků.

Nápady na obsah pro sociální média – na co musíte myslet, než zveřejníte příspěvek

Než vám ukážu tuto opravdu skvělou strategii, je tu pár věcí, o kterých musíte přemýšlet.

Vezměte si tužku a papír a poznamenejte si odpovědi na tyto otázky!

Koho se snažíte přilákat ve svém světě, když zveřejňujete příspěvky na sociálních sítích?

Začněte přemýšlet o věcech, které vás zajímají, a o tom, co vás skutečně baví.

Jakými typy lidí se rád obklopujete?

Kdo jsou vaši nejlepší zákazníci a spolupracovníci?

Co je to za lidi?

Jsou to muži?

Ženský?

Maminky?

Jsou to rodiče?

Nadváha?

Podváha?

do čeho jdou?

Pokud nevíte, koho se snažíte přilákat, vaše příspěvky budou bezvýznamné.

Nebude to fungovat a neuvidíte žádné výsledky.Vše, co zveřejníte na sociálních sítích, by se mělo točit kolem lidí, které chcete zaujmout

Než zjistíte, co byste měli zveřejnit, zjistěte, pro koho příspěvek píšete.

Nápady na obsah pro sociální média – Jak získat nápady na skvělý obsah

Nyní, když víte, kdo jsou tito lidé, které chcete přilákat, přejděme k mému tajemství při vymýšlení špičkového obsahu!

Dobře, pojďme na to…

  1. Přejděte na google.com (nepoužívejte pro to vyhledávací pole… zadejte Google.com!)
  2. Zadejte své cílové osoby (zde se vám budou hodit vaše poznámky) a za nimi napište časopis. (Příklad: časopisy pro pracující maminky)
  3. Klikněte na hledat a až se objeví výsledky, klikněte na kartu Obrázky.
  4. Na kartě Obrázky uvidíte sbírku obálek časopisů o tom, co jste hledali. Věc na těchto obálkách časopisů je to, že tyto časopisy mají textaře a editory, kteří jsou placeni za to, aby vytvořili jedny z nejlepších titulků na přední obálky, aby si lidé jejich časopis chtěli koupili.
  5. Projděte a podívejte se na titulky a zeptejte se sami sebe, zda je to skvělé téma, kolem kterého můžete vytvořit obsah, který má něco společného s tím, co nabízíte.
  6. Proveďte průzkum na zvolené téma.
  7.  A máte skvělý příspěvek!

Věnujte tomu čas a v podstatě máte připravený obsah na další měsíce!

Práce vám v podstatě odpadla, jen se musíte ujistit, že obsah, který zveřejňujete, je relevantní pro vaše potenciální zákazníky nebo spolupracovníky!

Nápady na obsah pro sociální média – na závěr

Díky této strategii budete mít spoustu nápadů, co zveřejnit na sociálních sítích.

Ve skutečnosti budete mít na svých příspěvcích více očí než kdy předtím.

Další články

Jak začít s budováním své sítě a kde najít vhodné kontakty

Síťový marketing se stává stále populárnější formou podnikání a mnoho lidí se snaží najít způsob, jak v této oblasti uspět. Jedním z klíčových kroků pro úspěšný síťový marketing je vytvoření silné sítě kontaktů. Pokud jste nováček v této oblasti, může se vám zdát tato...

číst více

10 otázek k zjištění vašeho ideálního zákazníka

Každý den vidím, jak lidé zveřejňují příspěvky na sociálních sítích, aniž by věděli, kdo je jejich ideální zákazník. Proto jsem připravil těchto 10 otázek k zjištění vašeho ideálního zákazníka. To je obrovská chyba. Realita je taková , že byste mohli mít...

číst více