
Jak vybudovat online komunitu lidí, kteří chtějí nakupovat vaše produkty a služby
Uvědomil jsem si, že pokud dokážete rozluštit kód, jak vybudovat online komunitu , jako je účet na Instagramu, skupina na Facebooku nebo stránka na Facebooku, můžete ZVÝŠIT SVÉ PRODEJE ve svém podnikání.
Pokud se chcete přesně naučit, jak vybudovat online komunitu angažovaných lidí, kteří si chtějí koupit vaše věci… tento článek je pro vás!
.
Jak vybudovat online komunitu lidí, kteří chtějí nakupovat vaše produkty a služby
Tato příručka vám pomůže vědět, kdy zveřejňovat příspěvky, co zveřejňovat a jak z lidí ve vaší komunitě udělat nadšené fanoušky a kupce vaší služby nebo produktů.
Proč se učit, jak vybudovat online komunitu pro vaši firmu?
Jak by vám znělo 30 % zisku navíc?
Když jsem poprvé poznal sílu budování online komunit… mé tržby vzrostly asi o 30 %.
To je hodně.
Představte si to na chvíli… nemáte online komunitu, ale možná zveřejňujete věci na sociálních sítích a snažíte se dělat nějaký online marketing nebo marketing na sociálních sítích.
Vaši potenciální zákazníci vidí vaše příspěvky a mohou se jim líbit nebo je zaujmout.
Nebo možná děláte videa nebo živáky na Facebooku… ale nemáte online komunitu, do které byste tyto lidi zapojili.
Kam tito lidé jdou a jak s nimi sakra budete pěstovat hlubší vztah?
Odpověď zní… NIKAM!
Naučte se, jak vybudovat online komunitu, abyste mohli využít své úsilí na sociálních sítích
Nyní si místo toho představte tento scénář … máte online komunitu a máte kam pozvat lidi, kteří se také zabývají vašimi věcmi.
Takže zveřejňujete příspěvky na sociální média a děláte možná videa nebo živáky na Facebooku a máte výzvu k akci, aby lidé přišli, dozvěděli se více a stali se součástí vaší online komunity.
Například něco jako facebooková skupina.
Nyní v této skupině na Facebooku zveřejňujete dobrý obsah, poskytujete hodnotu a dáváte jim doporučení a návrhy, aby si koupili vaše produkty nebo služby nebo se přidali k vaší firmě.
Tímto způsobem uděláte spoustu dalších prodejů a neztratíte žádné příležitosti s úsilím, které vkládáte do svého marketingu na sociálních sítích.
Naučte se, jak vybudovat online komunitu, aby vám nikdy nedošli lidé, se kterými si můžete popovídat
A přemýšlejte o tom… považujte svou online komunitu za další seznam potenciálních zákazníků, který pro vaši firmu neustále roste a nikdy nekončí.
Obvykle, když trénuji na toto téma, dostávám kolem toho HODNĚ otázek a jsem si docela jistý, že i vy můžete mít nějaké otázky týkající se tohoto tématu.
Zde jsou otázky, které dostávám neustále:
✓Jak vytvořím komunitu, jejíž součástí chtějí lidé být?
✓Jak mohu spravovat online komunitu tak, abych přinášel hodnotu a lidé si užívali prostředí?
✓Jak provedu prodej prostřednictvím mých doporučení a návrhů?
✓Co zveřejním?
✓ O čem mluvím?
Pomohu vám se všemi těmito otázkami, abyste přesně věděli, jak vybudovat online komunitu
Moje nejlepší tipy, jak vybudovat online komunitu, která bude fungovat
Podělím se s vámi o to, jak přesně to všechno dělám, aby mé skupiny na Facebooku neustále rostly a přinášely mi nové vyhlídky a prodeje.
Zde je to, co chcete udělat:
Jak vybudovat online komunitu Tip č. 1 – Zapište si, kdo je váš nejlepší zákazník
Existuje určitý typ lidí, kteří jsou obzvláště perfektní pro váš produkt, službu nebo podnikání.
Napište si přehled podrobností o vlastnostech a atributech této osoby, které z ní dělají vašeho dokonalého zákazníka.
Jak vybudovat online komunitu Tip č. 2 – Napište si 10 věcí, o kterých víte, že jsou pro vašeho zákazníka důležité
Udělejte si seznam alespoň 10 věcí, o kterých víte, že jsou důležité pro vašeho dokonalého zákazníka a které jste nastínili výše.
Pokud opravdu nevíte, co je pro ně důležité, podělím se s vámi o svá tajemství, která mi v tom pomáhají .
Podívejte se na odvětví, ve kterém je váš produkt nebo služba, a řekněme například, že máte něco, co souvisí s odvětvím zdraví a wellness.
Přejděte na Google a zadejte časopis o zdraví, fitness časopis nebo časopis o výživě.

A můžete to udělat s jakýmkoli typem podnikání.
A poté, co to uděláte, můžete kliknout na hledat a pak chcete jít nahoru a filtrovat výsledky, aby vám zobrazovaly POUZE obrázky.

A tak vám to dá spoustu obrázků obálek časopisů, které jsou v oboru, který jste uvedl.
Nyní, když se nad tím zamyslíte, tyto časopisy najaly profesionální redaktory a copywritery.
Někdy jim zaplatí 10 000 Kč nebo i více za to, aby napsali některé z nejpoutavějších titulků a témat na přední obálku těchto časopisů, aby lidi zaujali natolik, že si časopis chtějí koupit.
To vám může poskytnout nekonečné množství témat, která jsou důležitá pro vašeho konkrétního zákazníka nebo cílové publikum.
Jak vybudovat online komunitu Tip č. 3 – Seznamte se s výhodami vašeho produktu nebo služeb
Napište 10 výhod, které váš produkt nebo služba lidem přináší, a spojte je s tím, o čem víte, že je pro ně velmi důležité.
Mnoho lidí se v tom mýlí, takže se chci ujistit, že je vám opravdu jasné, co to znamená.
Výhody toho, co váš produkt nebo služba dělá pro lidi, se velmi liší od toho, jaký je váš produkt.
Pamatujte si tedy, že nejde o to, co to je, ale o to, co to dělá.
Nyní máte nápady na obsah, který bude dobře sloužit vašemu publiku, a můžete dávat doporučení a návrhy, které vedou k vašim produktům nebo službám.
Jak vybudovat online komunitu, která je zábavná a lidé jsou rádi její součástí?
Takže například máme tipy na úterý, nástroje na čtvrtek, středy bohatství a tak dále a tak dále.
Hrajeme si s dnem v týdnu a děláme ho zábavným.
A pak povzbuzujeme naše členy, aby do skupiny pozvali své přátele, a když je pozvou, rozdáváme nějaké dárečky.
Jak vybudovat online komunitu – na závěr
Teď jen přemýšlejte o tomto způsobu, pokud máte skupinovou komunitu, se kterou jste si vypěstovali vztahy a důvěru… nyní máte spoustu očí, které touží slyšet, co chcete říct, a budou si chtít od vás koupit.
Doufám tedy, že vidíte příležitost pro vás a vaše podnikání
TIP: Připojte se k několika dalším skupinám na Facebooku nebo instagramovým komunitám a podívejte se, co dělají vlastníci skupinových komunit.
Možná můžete získat opravdu dobré tipy a nápady pro vaši skupinovou komunitu.
Vím, že jsme tak získali spoustu tipů a nápadů pro naši skupinovou komunitu.