
Chcete se naučit, jak získat dobré reference zákazníků , které jsou tak zatraceně dobré, že za vás prodají vaše produkty??
Ohlasy jsou nejlepším způsobem, jak podpořit prodej ve vaší firmě.
Jsou také nejlepším způsobem, jak rozšířit svůj dosah a rozšířit své publikum.
V této epizodě vás zavedu do zákulisí a ukážu vám celý svůj proces shromažďování žhavých zákaznických recenzí, které mi rozrostly publikum a zvýšily mé prodeje .
Toto je silná epizoda, kterou si nechcete nechat ujít. Jdeme na to!
Jak získat dobré reference zákazníků, které vaší firmě přinesou vyšší tržby
Ať už prodáváte služby nebo fyzické produkty, nebo jste affiliate marketér nebo síťový obchodník, tento proces vám může pomoci.
Ohlasy zákazníků Proces #1 – Mějte proces při shromažďování posudků
Úplně prvním krokem je mít proces.
Předtím jsem neměl žádný proces, takže jsem přicházel o spoustu zákazníků.
Udělal jsme to, že jsem vytvořili proces a jasně ho sdělili v rámci mého týmu..
Proces hodnocení zákazníků č. 2 – Mít místo, kde mohou lidé sdílet své zkušenosti
První problém, který jsem měl v minulosti, je, že jsem byl všude.
Měl jsem několik platforem sociálních médií, kde lidé vždy zanechávali pěkné komentáře.
Rozhodli jsme se jako tým že pokaždé, když najdeme někoho, kdo má něco hezkého, co by řekl o našem produktu, oslovíme ho a hezky se ho zeptáme, zda by bylo v pořádku, aby vyplnil formulář Google, který jsem vytvořil.
Formulář Google, který byl vytvořen, používá některé ze šablon otázek obsažených v této epizodě zdarma.
Jakmile vyplní formulář Google, máme nyní formální posudek, který můžeme použít v našich marketingových materiálech ke sdílení.
Ohlasy jsou jediným nejlepším způsobem, jak předvést své produkty a služby velmi nezaujatým a neprodejným způsobem. Vede k největšímu prodeji vašich produktů a služeb.
Rád používám formálnější způsob shromažďování posudků a náš grafický tým může vytvářet obrázky těchto posudků, které můžeme propagovat na všech platformách sociálních médií.
Proces hodnocení zákazníků č. 3 – Motivujte lidi, aby vám zanechali dobré reference zákazníků
Se svými klienty posíláme e-mail těm, kteří si zakoupili mé produkty po určité době, abychom je mohli zkontrolovat.
Tyto klienty nebo lidi můžete motivovat tím, že vzbudíte vzrušení a dáte jim vědět, že odměníte ty, kteří věnují 5 minut svého času, aby vám zanechali úžasné svědectví.
Poté je můžete odeslat do formuláře Google, který jste si připravili.
Ohlasy zákazníků Proces č. 4 – Změňte účel obsahu
Když posudky přicházejí prostřednictvím formuláře Google v různých formátech, musím posudek naformátovat pro všechny různé marketingové platformy.
Plánuji také, kdy budou zveřejněny.
Plánování zveřejňování příspěvků přináší povědomí a zmírňuje odpor vůči vašim produktům a službám.
Vaše příspěvky vzbudí zájem lidí o vaše produkty a služby.
Proces hodnocení zákazníků č. 5 – Ukažte reference nebo příběhy úspěšných klientů s výzvou k akci
Bavte se s plánem zveřejňování, protože u svých příspěvků budete vyzývat k akci.
Pokud se v posudku mluví o tom, jak jim konkrétní produkt pomohl, moje výzva by byla, aby zkontrolovali produkt, nebo službu, aby si mohli produkt případně koupit.
Ujistěte se, že neprezentujete posudek jen proto, aby vaše značka vypadala dobře, ale aby to byl účelově řízený příspěvek tím, že dáte výzvu k akci pro každého, kdo se na posudek dívá.
Ujistěte se, že máte místo, kam mohou ti, kteří se chtějí dozvědět více, chodit a nakupovat u vás.
Proces hodnocení zákazníků č. 6 – Vytvořte si na svém profilu na Instagramu zvýrazněnou cívku
Můžete jít a naučit se, jak efektivněji používat zvýraznění, abyste se více zviditelnili u svých produktů a služeb.
Můžete přijímat své pravidelné příspěvky, které představují svědectví, a sdílet příspěvky do svých příběhů na Instagramu.
Poté můžete tento příběh umístit do zvýraznění, které zůstane ve vašem profilu statické a nezmizí po 24 hodinách.
Například: Na svém instagramovém profilu máte zvýraznění, které se nazývá „Příběhy úspěšných klientů“ nebo „Spokojení zákazníci“, takže kdykoli někdo přijde na váš profil na instagramu, může vidět tyto posudky.
Závěr:
Dobře, takže doufám, že vám tato epizoda pomohla ukázat sílu sbírání posudků.
Protože jak jsem řekl, tou nejúčinnější věcí, kterou můžete udělat, abyste pomohli prodat své produkty a služby, je vytvořit jednoduchý proces kolem shromažďování vašich posudků.