Domov   /   Blog   /   Kontakt

Jaroslav Benda

Pomáhám vám vybudovat ziskové online podnikání bez tajemství a zastaralých strategií

SOCIÁLNÍ MÉDIA   /   ONLINE PODNIKÁNÍ   /   OSOBNÍ ZNAČKA

MARKETING NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH PRO ZAČÁTEČNÍKY

Marketing na sociálních sítích pro začátečníky (rychle vytvářejte obsah!) Pojďme si promluvit o marketingu na sociálních sítích pro začátečníky !

Marketing na sociálních sítích pro začátečníky – Sedíte u počítače, abyste vytvořili SKVĚLÝ obsah pro sociální média…o několik hodin později jste stále před prázdnou obrazovkou počítače.

Nebo… už nějakou dobu posíláte příspěvky na sociální sítě, ale došly vám nápady, co zveřejnit.

Zažil jsem to a jsem tu, abych vám pomohl.

Chci se s vámi podělit o skvělý způsob, jak vytvořit příspěvky na sociálních sítích, který vám pomůže přijít s rychlými, ale dobrými nápady na příspěvky na sociální média na základě toho, co publikují ostatní lidé, což jim přináší dobré zapojení.

Tomu říkám obchodní hacking…

Nepleťte si to s ‚Kopírováním’…jen modelováním z nápadů jiných lidí, takže nemusíte tak usilovně přemýšlet.

Pokud vás tedy nebaví trávit hodiny před obrazovkou počítače nebo jste na sociálních sítích nováčkem a nejste si jisti, co zveřejnit…. čtěte dál a už za pár dní budete čerpat vysoce poutavý obsah sociálních médií !

Sociální Marketing pro začátečníky Tip pro profesionály

Než se s vámi podělím o tento skvělý hack, chci, abyste se zeptali sami sebe, zda používáte sociální média jako uživatel, nebo používáte sociální média jako obchodník?

Při budování firmy je důležité mít nasazené marketingové brýle.

Vždy se chcete dívat skrz své marketingové brýle .

Když jsem na sociálních sítích, ne vždy tyto platformy jako uživatel používám.

Zcela upřímně, v 99 % případů nejsem.

Vždy mám nasazené marketingové brýle a hledám opravdu skvělé způsoby a nápady, jak je implementovat zpět do svého podnikání a své značky.

Takže na Facebooku nebo Instagramu vždy hledám příspěvky, které jsou opravdu dobré a které bych mohl nějakým způsobem využít ve svém podnikání.

Jak vytvořit sbírku swipe souborů na Facebooku i Instagramu

A když najdu příspěvek, který se mi opravdu líbí…uložím ho do jedné ze sbírek, které jsem vytvořil.

A tady vstupuje do hry moje opravdu skvělá strategie swipe file.

Chci vám krok za krokem ukázat, jak vytvářet sbírky a jak do těchto sbírek ukládat nalezené příspěvky, na Facebooku i Instagramu.

Typy sbírek souborů, které chcete vytvořit, a jak je používat (marketing na sociálních sítích pro začátečníky)

Pojďme si tedy nyní promluvit o typu kolekcí, které můžete chtít vytvořit, a jak je používat.

Zde je několik nápadů, kolem kterých jsem vytvořil sbírky:

🔖 Ohlasy na produkty – marketing na sociálních sítích pro začátečníky

Pokud máte někoho, kdo používá vaše produkty a kdo zveřejní příspěvek ve skupině, na facebookové stránce nebo kdekoli na Facebooku a sdílí skvělé zkušenosti s produkty nebo službami, můžete si to uložit do sbírky doporučení produktů.

Takto můžete tyto příspěvky používat a sdílet je s libovolnými svými potenciálními zákazníky nebo potenciálními novými zákazníky, kteří přicházejí do vašeho světa a chtějí vědět, zda jsou vaše produkty nebo služby účinné.

🔖 Obchodní reference

Pokud jste v síťovém marketingu a existují členové týmu, kteří mají skvělé zkušenosti s podnikáním, vytvořte soubor swipe nebo „sbírku“ obchodních doporučení.

Tímto způsobem můžete tyto příspěvky prezentovat a sdílet je se svými potenciálními nebo novými kolegy, kteří se zajímají o to, jak se ostatním lidem v podnikání daří.

🔖 Nápady na příspěvky na sociálních sítích

Mám také jeden pro nápady na příspěvky na sociálních sítích.

Stejně jako o tom mluvíme zde na tomto školení, pokud narazím na něco, co by bylo skvělé téma nebo nápad vytvořit jako příspěvek na sociální síti, vložím to do této sbírky, abych se na to mohl později odvolat.

🔖Nápady na reklamu

V našem podnikání děláme reklamy na Facebooku a Instagramu, takže cokoli, s čím se setkám, že jiní lidé dělají pro reklamy, které považuji za dobrý nápad, jde do mé sbírky Reklama.

🔖 Produktové školení

Postupem času jsem si uložil všechna produktová školení, která jsme udělali nebo sdíleli v rámci naší skupiny na Facebooku.

Když má kterýkoli z mých nových zákazníků dotazy ohledně produktů mé společnosti, stačí, když zajdu do svých sbírek a najdu školení, které mu může pomoci s jeho otázkami.

🔖 Obchodní školení

Když zaregistruji business podnikatele a potřebují konkrétní školení, mohu jít do této sbírky, podívat se, jaké školení mám, najít vhodné školení opravdu rychle a sdílet je s nimi.

🔖 Školení vedení

Mám také sbírku příspěvků, které si ukládám, abych je mohl sdílet s některým z vedoucích v mém týmu.

Pokud vidím něco, co jim může pomoci nebo je to pro ně dobrý trénink, uložím si to a pak to s nimi sdílím.

Na závěr – marketing na sociálních sítích pro začátečníky

Tato strategie vám pomůže, že vám nikdy nedojdou nápady na příspěvky na sociální sítě.

Stačí je přetáhnout od ostatních lidí.

Jen se ujistěte, že nekopírujete to, co dělá někdo jiný.

Použijte je jako nápady a poté na to dejte svůj vlastní směr.

A pamatujte si, že pokud potřebujete 25 nápadů, které jsou speciálně zaměřeny na to, aby vám pomohly rozšířit vaše podnikání, mám to pro vás!

Sestavil jsem pro vás pozornost tohoto týdne s názvem Mých 25 nápadů na příspěvky na sociálních sítích .

Toto je můj vlastní soubor, který si můžete stáhnout a který vám pomůže získat zapojení, zájem a prodej pro vaši firmu.

Stáhnout si ho můžete kliknutím na odkaz > https://vseproonline.cz/25-napadu-na-obsah-pdf/

marketing na sociálních sítích pro začátečníky

Další články

Jak začít s budováním své sítě a kde najít vhodné kontakty

Síťový marketing se stává stále populárnější formou podnikání a mnoho lidí se snaží najít způsob, jak v této oblasti uspět. Jedním z klíčových kroků pro úspěšný síťový marketing je vytvoření silné sítě kontaktů. Pokud jste nováček v této oblasti, může se vám zdát tato...

číst více

10 otázek k zjištění vašeho ideálního zákazníka

Každý den vidím, jak lidé zveřejňují příspěvky na sociálních sítích, aniž by věděli, kdo je jejich ideální zákazník. Proto jsem připravil těchto 10 otázek k zjištění vašeho ideálního zákazníka. To je obrovská chyba. Realita je taková , že byste mohli mít...

číst více