Domov   /   Blog   /   Kontakt

Jaroslav Benda

Pomáhám vám vybudovat ziskové online podnikání bez tajemství a zastaralých strategií

SOCIÁLNÍ MÉDIA   /   ONLINE PODNIKÁNÍ   /   OSOBNÍ ZNAČKA

Naštěstí… časy se změnily a technologie se zlepšily a je opravdu jednoduché vytvořit web, který přitahuje potenciální zákazníky a mění je v zákazníky, nebo spolupracovníky. (jak vytvořit web, který přiláká potenciální zákazníky)

Nejprve mi však dovolte odpovědět na otázku, zda potřebujete web, abyste byli úspěšní?

Význam osobní značky

Potřebujete webovou stránku, abyste byli úspěšní v MLM?

Ne a ano.

Můžete být úspěšní i bez webových stránek, ale…

to je jako říct, že se stále můžete dostat na místo, když jedete autem s prasklou pneumatikou.

Nebo můžete být stále úspěšní, aniž byste investovali do seberozvoje.

Stále můžete být úspěšní bez webových stránek, ale bude to mnohem pomalejší a bude to trvat mnohem déle.

Pokud máte všechen čas na světě, pak jistě nepotřebujete webové stránky.

Ale pokud chcete pracovat chytřeji a dosáhnout úspěchu rychleji, musíte mít osobní web.

Proč musíte mít webovou stránku a vytvořit web, který přiláká potenciální zákazníky

Potřebujete web, protože si vás lidé kupují!

To je důvod, proč někteří distributoři ve stejné společnosti mohou být super úspěšní, zatímco jiní nevydělají ani korunu.

Kdyby šlo o firmu nebo produkty, tak by byli úspěšní všichni ne?!

Ale není tomu tak, protože si lidé kupují VÁS!

A právě zde nastupuje důležitost webových stránek.

Přemýšlejte o tom.

Co by bylo pro vaše potencionální zákazníky působivější?

Když jim ukážete odkaz na online video hostované na YouTube, váš potenciální zákazník dostane toto:

Samotné video z youtube není dobré posílat potenciálním zákazníkům kvůli rušivým videím napravo a také možným negativním komentářům

nebo…

ukázat jim STEJNÉ video na VLASTNÍM profesionálním webu?

Toto je STEJNÉ video, ale podívejte se na mnohem čistější a méně rušivé prostředí. Váš potenciální zákazník se může soustředit na video a vypadá profesionálně. 

Které by na vaše potenciální zákazníky udělalo větší dojem a přimělo je, aby si vás koupili a přidali se k vám?

Samozřejmě, pokud máte webové stránky!

Není facebooková stránka dost dobrá?

Ne, Facebook není dost dobrý.

A pokud máte méně než 1000 lajků, lajky vám opravdu spíše uškodí, než pomohou.

Proč?

Protože každý má nyní stránky a je velmi běžné, že stránky mají přes 20 000 fanoušků.

Navíc teď každý má stránky na Facebooku, takže čím vynikáte?

Pokud máte web, který vyniká, přilákáte více potenciálních zákazníků a potenciálních spolupracovníků.

Motivování a vytváření víry ve váš tým

A co morálka vaší spodní linie a jejich víra v podnikání?

Co by přimělo vaše zájemce uvěřit, že jde o legitimní podnikání?

Pokud máte webové stránky, nebo pokud žádné webové stránky nemáte?

Nyní chápete pointu a uvědomujete si důležitost online brandingu a jak důležité je mít webové stránky.

A co můj firemní web?

Firemní stránky jsou dobré pro hotové zákazníky, kteří vědí o vaší firmě, ale existuje mnoho důvodů, proč vám firemní stránka nepomáhá přitahovat potenciální zákazníky a rozvíjet vaše podnikání .

Chci upřesnit, co jsem právě řekl.

Webové stránky vaší společnosti mohou být dobré pro zákazníky, kteří již o vaší firmě vědí, a pro získání dalších informací.

Je to skvělá stránka pro sledování nebo pro jejich zaslání, pokud jste se již prezentovali svému potenciálnímu zákazníkovi, ale…

Webové stránky společnosti jsou VELMI ŠPATNÝM NÁSTROJEM pro přilákání nových potenciálních zákazníků.

Proč?

Kromě toho, že se neznačíte a nevyčníváte, je na vašich firemních stránkách příliš mnoho odkazů.

V online marketingu chcete VYTVOŘIT ZVÍDAVOST a dát jednu jasnou výzvu k akci (CTA).

Příliš mnoho odkazů a možností. 
To je dobré pro lidi, kterým jste se představili, ale VELMI špatné pro přilákání potenciálních zákazníků. 

Není tam žádná zvědavost. 
V online marketingu chcete vzbudit zvědavost a dát potenciálnímu zákazníkovi JEDNU jasnou výzvu k akci, kterou je kontaktovat vás!

Zde je další příklad příliš mnoha odkazů.
Když lidé klikají, zvědavost je zničena a už s vámi nechtějí mluvit, protože mají pocit, že „to všechno už vědí“.

Pokud chcete být efektivní v marketingu, dejte návnadu, kterou vaše ryby chtějí.

Pokud poskytnete příliš mnoho informací, budou zahlceni a nakonec je ztratíte.

V obou výše uvedených příkladech není žádné konkrétní zaměření.

Jak vytvořit web, který přiláká potenciální zákazníky – Vaše webové stránky by měly být zaměřeny na konkrétní potřeby vašeho potenciálního zákazníka.

Pokud chcete propagovat obchodní příležitost, měla by vaše webová stránka obsahovat jednoduchou zprávu, která povzbudí lidi, aby vás kontaktovali pro další informace a nic víc.

Pokud chcete prodávat konkrétní produkt, měli byste mít web, který mluví pouze o tomto produktu a o ničem jiném.

Tak se dělá efektivní marketing.

Nejrychlejší způsob, jak vytvořit web, který přitahuje potenciální zákazníky.

Byl jsem velmi ohromen některými webovými stránkami, které měli jedni z nejlépe placených lídrů, a zajímalo mě, jak našli čas na vytvoření své online značky, když byli zaneprázdněni budováním svého podnikání.

Zde jsou některé z těchto webových stránek, které nejen dobře vypadají, ale jsou VELMI účinné při získávání potenciálních zákazníků a budování osobní značky.

nebo….

Zde je VELMI dobrá stránka, která je velmi specifická v tom, koho chtějí přilákat.

Tyto 2 webové stránky jsou DOBRÉ pro získávání potenciálních zákazníků, protože na rozdíl od firemních webů nebo fanouškovské stránky na Facebooku nemají potenciální zákazníci moźnost NIKDY kliknout někam jinam a ztratit se.

Jediná věc, kterou může potenciální zákazník udělat, je vyplnit formulář a stát se vaším potencionálním zájemcem.

Nejsou to profesionálně dobře vypadající stránky?!

Můžete mít dokonce více webových stránek (jednu pro produkty, jednu pro podnikání, jednu pro školení vašeho týmu atd.), z nichž každá má svůj vlastní jedinečný vzhled.

Zde jsou 2 webové stránky, které jsou zaměřeny pouze na produkty

jak vytvořit web který přiláká potenciální zákazníky
Dobrý produktový web, který je zaměřen na konkrétní produktovou řadu. 
Neexistují žádné odkazy pro potenciální zákazníky, aby se dozvěděli více a ztratili se. 
Pamatujte si, že se chcete potenciálnímu zákazníkovi odprezentovat, ale nechcete mu dát příliš mnoho informací, aby si nemyslel, že „ví všechno“.

Zde je další jednoduchý web, který vyvolává zvědavost a má jednu jasnou výzvu k akci.
jak vytvořit web který přiláká potenciální zákazníky

Vytvořte si online prezentaci a web, který přiláká potenciální zákazníky ještě dnes

Bez ohledu na to, musíte si vybudovat svou osobní značku a mít webové stránky.

Jen se zeptejte sami sebe.

Je váš MLM byznys milionový?

Pokud se jedná o MLM podnikání a nemáte online přítomnost, jaký typ zprávy posíláte svým potenciálním zákazníkům?

Ať už si vyberete jakoukoli online platformu, ujistěte se, že máte webovou stránku, která prezentuje vaši osobní značku, protože lidé si vás kupují, ale také si vás prověřují a pokud se dostanou na vaše webové stránky, úplně to mění hru!

Další články

10 otázek k zjištění vašeho ideálního zákazníka

Každý den vidím, jak lidé zveřejňují příspěvky na sociálních sítích, aniž by věděli, kdo je jejich ideální zákazník. Proto jsem připravil těchto 10 otázek k zjištění vašeho ideálního zákazníka. To je obrovská chyba. Realita je taková , že byste mohli mít...

číst více

8 nápadů na příspěvky, jak přilákat více zákazníků

Takže se snažíte propagovat svou firmu online pomocí marketingu na sociálních sítích, ale nejste si jisti, co zveřejnit, abyste získali zapojení, potenciální zákazníky a prodej? Proto tu mám 8 nápadů na příspěvky, jak přilákat více zákazníků a prodejů pro...

číst více